Site Inactive
1
Membership
WoWProgress Rank
Who's Online
Server Status
1
 
Last Forum PostsLast Forum Post RSS Feed
TopicPostedReplies
user avatar
 3385days ago0 Replies
user avatar
 3385days ago0 Replies
user avatar
 3392days ago0 Replies
user avatar
 3392days ago0 Replies
 
Post new topic   Reply to topic    House of Mirakuru Forum Index -> News
View previous topic :: View next topic  
(m)Doomscream
Warchief

user avatar

Joined: 08 Aug 2011
Posts: 4

Send private message
Reply with quote

re: Imperator Mar'gok HC kontrol edin!!

0

http://www.youtube.com/watch?v=5q8Vsjcb_Ko

1nci Phasedeki (%85'e kadar) Skiller:

Arcane Wrath: Boss bu skilli rastgele bir oyuncuya atıyor. 4 saniye süren bu debuff patladığı zaman debuffın sahibine arcane damage vuruyor ve 200 yarddaki en yakın oyuncuya sekiyor. Bu yeni oyuncunun üzerinde debuff bir kez daha 4 saniye kalıp patlıyor. 1nci phasede bu debuff her sekişinde %25 daha fazla damage vurur hale geliyor ve range'i %50 azalıyor.

Mark of Chaos: Bossun, onu tankladığı tanka attığı bu skill tankın üzerinde 8 saniye kalıyor. Debuff sona erdiği zaman tankın 35 yard çevresindekilere yüksek miktarda arcane damage vuruyor.

Accelerated Assault: Boss aynı hedefe ardışık saldırılar yaptığı sürece kendi üzerinde stacklenen bu buff stack başına bossa %8 attack speed veriyor. Bütün fazlarda bu skill aynı şekilde işliyor. 

Destructive Resonance: Bossun rastgele bir oyuncuya attığı bu skill, atılan oyuncunun bulunduğu noktada 3 saniye sonra 1 dakika boyunca kalan bir alan açıyor. Bu alan 1nci fazda 1 dakika sonra kayboluyor. Eğer herhangi bir oyuncu kaybolmadan bu alana girerse hem kendileri hem de raid arcane damage yiyor ve giren oyuncu kendi üzerinde 1 dakika boyunca kalan bir debuff kazanıyor. Bu debuff oyuncunun %45 daha fazla arcane damage yemesine ve her arcane damage yiyişinde 1.5 saniye stunlanmasına sebep oluyor.

Force Nova: Bossun attığı bu alan skilli üzerinden geçen herkese 0.25 saniyede bir arcane damage vuruyor.

Arcane Aberrations: Bossun spawnladığı "büyük add"in 1nci phasedeki tek özelliği Collapsing Entity. Bu skill add canlı kaldığı sürece raide her saniye arcane damage vuruyor. Bu add her phasede farklı bir yetenek kazanıyor.

2nci Phasedeki (%55'e kadar) Skiller:

Arcane Wrath: 2nci phasede bu debuffdan etkilenen oyuncuların çevresinde 10 yard yarıçapında bir alan oluşuyor ve etkilenen oyuncular debuff'ın süresi bitmeden bu alandan çıkamıyorlar. Eğer çıkmaya çalışırlarsa bu 10 yardlık yarıçapa sahip çemberin orta noktasına geri ışınlanıyorlar.

Destructive Resonance: Trap diye bahsettiğimiz bu alan 30 saniye boyunca büyüyor ve 30 saniye sonunda ilk halinin 2 katı büyüklüğüne ulaşıyor. Bu büyüklüğe ulaştıktan 30 saniye sonra tekrar kayboluyor. Yani 1nci phasedeki gibi 1 dakika boyunca aktif kalıyor.

Force Nova: Bu skillin 1nci phaseden tek farkı oyunculara çarptığı zaman geriye doğru itmesi ve içinden geçmeyi zorlaştırması.

Mark of Chaos: Bossun sadece tanka attığı bu debuff, 2nci phase de debuffı alan tankı rastgele bir noktaya ışınlıyor.

Arcane Abberations: 2nci phasede Collapsing Entity'nin yanında bu add ek olarak Impactful Pulse isimli yeteneği kazanıyor. Bu skill, add öldüğü zaman her oyuncuyunun bulunduğu yerden geriye doğru itilmesine sebep oluyor.

1nci Transition Phaseindeki (1 dakika sürüyor) Addler ve Skiller:

Gorian Warmages: Pasif özellikleri olan Dominance Aura 25 yardlarında duran addlerin damage donelarını %50 ve attack ile casting speedlerini %50 artırıyor. Nether Blast rastgele seçilen bir oyuncuya ve 5 yard yakınındaki oyunculara yüksek miktarda arcane damage vuruyor fakat bu spell interruptlanabiliyor. Slow ise rastgele bir oyuncuya atılan movement speedini düşüren bir debuff, bu debuff dispellenebiliyor. Fixate bu ogrelar tarafından cast edilen ve ogreların sabit bir oyuncuya kitlenerek sürekli Nether Blast spamlamalarına neden olan bir skill.

Volatile Anomalies: Her 12 saniye 3 adet spawnlanan bu addlerin her biri öldüğünde Destabilize yeteneklerinden ötürü raidin tamamına yaklaşık kişi başı 30k arcane damage vuruyor.

3ncü Phase'deki (%25'e kadar) Skiller:

Arcane Wrath: 3ncü phasede bu debuffın her patlamadaki range reductionı %50den %25e düşüyor. Fakat artık oyuncuların etrafında 10 yard yarıçapında geçilemez bir alan oluşturmuyor.

Destructive Resonance: 3ncü phasede bu alan tekrar 1nci phasedeki gibi çalışmaya başlıyor, tek farkı ise artık 1 dakika değil 2 dakika boyunca yerde kalıyor. Fakat 2nci phasedeki gibi alan artık genişlemiyor.

Force Nova: 3ncü phasede bu skill artık oyuncuları geriye doğru ittirmiyor. Fakat bu phasede boss bu skilli 16 saniye boyunca her 8 saniyede bir cast ediyor. Yani 1nci novadan sonra her 8 saniye sonra 1 adet daha nova geliyor. Boss toplamda 3 adet nova atıyor.

Mark of Chaos: Bu debuffın 1nci phasedeki etkisi devam ediyor. 2nci phasedeki gibi tankı rastgele bir noktaya ışınlamasa da bu phasede tankı bulunduğu noktaya root ile sabitliyor.

Arcane Aberattions: 2nci phasedeki ittirme özelliğini kaybeden bu add 3ncü phasede Fortified özelliğini kazanıyor. Yani bütün cc'lere immune bir hale geliyor ve canı %75 daha fazla oluyor.

2nci Transition Phaseindeki (1 dakika sürüyor) Addler ve Skiller:

Gorian Warmages: 1nci transition phaseindeki özelliklerin aynılarına sahip.

Volatile Anomalies: 1nci transition phaseindeki özelliklerin aynılarına sahip.

Gorian Reaver: Bu addin kullandığı skill olan Devastating Shockwave addin 20yard önündeki konisel alana physical damage vuruyor. 4 saniye cooldownı olan Crush Armor skilli ise bu addin onu tanklayan tanka attığı bir debuff. Bu debuff tankın damage takenını 25 saniyeliğine %15 artırıyor. Kick to the Face skilli ile tankına yüksek miktarda physical damage vurup tankı geri ittiriyor ve tankın threatini sıfırlıyor.

4ncü Phase'deki skiller:

Arcane Wrath: 1nci phasedeki gibi çalışmaya başlayan bu skill 4ncü phasede ek olarak ilk patlayışında en yakın1 değil 2 oyuncuya sekiyor.

Destructive Resonance: 4ncü phasede bu trap patladığı veya süresi bittiği için yok olduğu zaman bulunmuş olduğu yerin yakınında 2 adet daha alan oluşmasına sebep oluyor.

Force Nova: 1nci phasedeki gibi çalışan bu skillin 4ncü phasedeki tek farkı içinden geçen oyuncuların altında onlarla birlikte hareket eden ve 4 yard çevrelerindekilere 0.25 saniyede bir arcane damage vuran bir alan oluşması.

Mark of Chaos: Tankın üzerinde 1nci phasedeki gibi çalışıp patlayan bu skill 3ncü phasede ek olarak etrafa 8 adet orb dağılmasına sebep oluyor. Bu orblar kaybolmadan herhangi bir oyuncuya çarpar ise yüksek miktarda arcane damage vuruyor.

Arcane Aberrations: 4ncü phasede 1nci phaseden tek fark bu add öldüğü zaman 7 adet yeni Arcane Remnants adında add çıkıyor. Bu addlerin herhangi bir özellikleri yok.

Taktikler:

1nci phasede tanklar kaldırabilecekleri bir Accelerated Assault stack sayısına (önerilen 10) göre switch yapmalılar. Mark of Chaos'u alan tank raidden 35 yard uzaklaşıp debuff patlayana kadar bekleyip sonra geri yerine dönmelidir. Ne zamanki büyük Arcane Aberration, yani büyük add, spawnlandı bütün dpsler istisnasız bu adde dönmelidir. Healerların bu sırada Collapsing Entity yüzünden raide dikkat etmesi gerekir. Rangeler ve healerlar stack halinde durmalı ve her Destructive Resonance'ta bulundukları yerden ayrılıp başka bir noktada stacklenmelidir. Böylelikle bu traplere oyuncuların basma riski azaltılmış olur. Boss Force Nova attığı zaman herkesin amacı hızlı bir şekilde novanın içinden geçmek olmalı. Böylelikle novanın alanı büyümeden avoidlanıp vurduğu damage minimize edilmiş olur. Kısacası nova geldiği zaman herkes bossa doğru rush atmalı. Magel ve Hunter gibi classlar Blink ve Disengage gibi skilleri ile novanın vurduğu damagei rahatlıkla atlatabilirler. 1nci phasein en komplike kısmı Arcane Wrath'in idare edilmesi. Bu debuffı alan kişi traplere de dikkat ederek gruptan derhal uzaklaşmalı ve daha önceden bu görev için atanmış olan bir oyuncu ile yanyana durmalı. Arcane Wrath 3 kere sektikten sonra 4 stackli bu debuffı alan kişi raidden 25 yard uzaklaşarak debuffı patlatıp geri raid ile birlikte stack olmalıdır, 3ncü stacki almış olan oyuncu ise 4ncü stack yanında duran oyuncuya geçtikten sonra raidin yanına dönmelidir.

Boss %85'e gelince 2nci phase başlar. 2nci phasede tanklar için aynı taktikler söz konusu. Tek fark ise Mark of Chaosu alan tankın, ne kadar rastgele denmiş de olsa büyük bir ihtimalle healer ve rangelerin olduğu yere ışınlanması. Bu noktaya ışınlanan tank 8 saniye dolmadan hemen raidden uzaklaşıp debuffı 35 yard uzakta patlatmalı. Addin prioritysi bu phasede de bosstan önce geliyor. Büyük add spawnlandığı zaman bütün dpslerin adde dönmesi gerekiyor. Add öldüğü zaman oyuncuları geriye doğru ittireceği için oyuncular arkalarında trap olmamasına özen göstermeliler. Destructive Resonance (trap) bu phasede normal boyutunun 2 katı büyüklüğünde alana yayılmaktadır. Bu yüzden trapten kaçan healer ve rangeler trapin yanında değil biraz daha uzağında tekrar stacklenmeliler. Force Nova ise 1nci phase ile hemen hemen aynı. Tek farkı oyunculara ulaştığı zaman onları geriye doğru ittiriyor olması. Bu yüzden boss Force Novayı attığı zaman Druid gibi classlar Stampeding Roar tarzında skiller ile raidi hızlandırıp novanın içinden hızlı bir şekilde geçirmeli. Nova gelirken kimse sabit durmamalı novaya doğru rush atmalı. Bu phasede de en zor kısım 1nci phasede de olduğu gibi Arcane Wrath'in kontrolü. Bu phasede ek olarak Arcane Wrathi alan oyuncunun etrafında 10 yard yarıçağında bir alan oluşuyor ve oyuncu bu alanın dışına çıkamıyor. İlk phasedeki gibi atanan 1 oyuncu ile debuffı alan oyuncu bu 10 yardlık yarıçapı olan dairenin sınırında yanyana durmalı. İlk sıçrayıştan sonra 2nci stacki alan oyuncunun etrafında tekrar 10 yard yarıçapında bir alan oluşacak. Stack işini halleden oyuncular bu alanın raide en uzak noktasındaki sınırda stacklenirler ve bu progressi bu şekilde yürütürlerse oluşan alana rağmen raidden yeterince uzaklaşıp 4ncü stackde debuffı diğer herkesten 25 yard uzakta patlatabilirler.

Mar'gok %55'e ulaşınca 1nci transition phasei başlar. Bu phasede priority öncelikle Gorian Warmagesde. Bu addlerin castlediği fixtatei alan kişinin 5 yard yakınında kimse durmamalı ve sırayla Gorian Warmageler kesilmelidir. Slow debuffı fixtatei alan oyuncuların raidde uzaklaşmasını zorlaştıracağı  ve onların casting ile attack speedlerini %50 azaltacağı için derhal dispellenmelidir. Bu arada tanklar bossun altında oluşan mor toz bulutundan spawnlanan Volatile Anomaliesleri (küçük addleri) toplamalı ve teker teker öldürmelidir. Küçük addleri daha hızlı öldürmek amaçlı 1 dps tankların yanında kalıp onlara yardım edebilir. Yalnız unutulmamalı ki addler her öldüklerinde raide arcane damage vurmakta. Bu yüzden addler teker teker ve raidin genel hp'si kontrol edilerek öldürülmelidir.

3ncü phase e geçilirken hala küçük addlerin bazıları ayakta kalmış olabilir. Devotion Aura tarzındaki magical damage ı azaltan cooldownlar açılarak bu addler hızlı bir şekilde kesilebilir. Bu phasede Mark of Chaosu alacak olan tank raidden uzaklaşıp yaklaşık 2 saniye kala bossa taunt atıp raidden uzaklaşmaya devam ederse rahat bir şekilde 35 yard uzakta bu debuff alıp root yiyebilir. Debuffı almayan öteki tank bossu geri tauntlayıp debuff olan tanktan bossu uzaklaştırmalıdır. Böylelikle dpsler damage yapmaya devam edebilir. Burdaki önemli nokta, debuffı alacak olan tankın uzaklaşmadan önce bossa taunt atıp önce Accelerated Assault buffını sıfırlamasıdır. Yoksa debuffı almayan tank bossu tutmakta zorlanabilir. Bu phasede Arcane Aberrations ile uğraşmak zorlaşıyor. Çünkü Foritfied yeteneğini kazanıyor. DPSlerin cooldownlarını harcayıp bu addi hızlı kesmesi gerekiyor ki raidin yediği damage minimuma indirilsin. Ayrıca bu phase de 3 adet Force Nova geleceği için healing cooldownlar iyi ayarlanmalı. 3ncü phasede trap tekrar eski boyutundadır fakat 1 dakika değil 2 dakika yerde kalmaktadır. Bu phasede Arcane Wrathi alacak kişiler 6 yada 7 stacke kadar tutmalı. Artık bu phasede alan sınırlaması olmayacağı için rahat bir şekilde 6 veya 7nci stacki alan oyuncu raidden stack 6 ise 48yard, 7 ise 36 yard uzaklaşıp debuffı patlatmaldır. Bu işi yapması için Hunter classı önerilen classdır. Stack sayısı fazla olduğu için debuffın vuracağı arcane damage da bir o kadar fazladır. Hunterlar deterrence skilleri ile bu damageı avoidlayabilirler.

%25'de 2nci transition phasei başlar. Bu phasede 1nciden farklı olarak tankları ilgilendiren Gorian Reaver addi gelmektedir. Önerilen taktik bu add gelir gelmez BL'yi almak ve Gorian Reaverı alacak tankın bu addi, Volatile Anomalieleri tanklayan tankın yanına götürmesi ve burda healing cooldownlar ve defensive cooldownların ayarlanıp addin kesilmesidir. Gorian Reaver ve küçük addlere cleave damage yapılabilir fakat raidin genel hp'sine dikkat edilmesi healing ve defensive cdler iyi ayarlanmalıdır. Gorian Reaver öldükten sonra tekrar Warmagelere dönülüp önce onlar kesilmelidir. Gorian Reaver kesilirken Warmagelerin fixtate attığı oyuncular raidden 5 yard uzakta durmalıdır.

2nci transition phaseinden sonra 4ncü phase başlar. Bu phasede Arcane Aberration her öldüğünde 7 adet yeni add spawnlanır. Bu addlerin herhangi bir özelliği olmasa da hızlı bir şekilde kesilmeliler, çünkü tankları zorlayacak kadar damage yapabilirler. 4ncü phasede Destructive Resonance patlayınca veya kendi kendine 1 dakika olan süresi bitip yok olunca bulunduğu noktaya yakın yerlerde trapler (yeni destructive resonancelar) açılır. Bu yüzden bu phasede herkes ayrı durmalıdır. Bu phasede Mark of Chaosu alan tank rahat bir şekilde raidden 35 yard uzaklaşıp debuffı patlatabilir. Fakat debuff patladıktan sonra oluşan ve raide doğru gelen orbların daha kolay atlatılması için tank debuff patlarken durabileceği en uzak noktada durup debuffı patlatmalıdır. Bu phasede önemli olan noktalardan biri Force Nova gelirken 4 yard yakınınızda kimsenin olmaması. Yoksa altınızda açılacak olan alan 0.25 saniyede bir 4 yard etrafınızdaki oyunculara yüksek miktarda arcane damage vurabilir. Arcane Wrath bu phasede ilk sıçrayışında 1 değil 2 en yakın kişiye sıçrıyor. Fakat bu debuff 4ncü phasede 1nci phasede çalştığı gibi çalışıyor. Yani 4 stackde kontrollü bir şekilde diğer oyunculardan 25 yard uzakta patlatılabilir. Bunun için 2 oyuncu atanmalı ve debuffın ilk sıçrayışından sonra stackleri alan 2 oyuncu ile birlikte 2şer kişilik birbirlerinden uzak 2 grup halinde raidden uzak bir noktada debuffı kontrollü bir şekilde sıçratmalıdır. 4ncü phase çok chaotic bir ortama sebep olabilir, soğuk kanlılıkla oynanırsa rahat bir şekilde atlanabilir. Son olarak önemli noktalardan biri, Arcane Aberrationsın her phasede olduğu gibi 4ncü phasede de bosstan önce prioritysi vardır. Bossun canı bu adden az olmadığı sürece addi ignorelamamanız önerilir.

Bloodlust Ne Zaman Kullanılmalı?

Bloodlust'ı 4ncü phasein başında çok etkili bir phase olduğu için kullanabilirsiniz. Yada 2nci transition phaseinde alabilirsiniz. Genelde tercih edilen addleri daha hızlı bir şekilde kesebilmek ve raidin damage takenını minimuma indirmek için 2nci transition phaseidir.

Son olarak bossa 15 aralık tarihinde hard enrage time eklemiştir! Enrage time 15 dakikadır.

Posts from:   
Post new topic   Reply to topic    House of Mirakuru Forum Index -> News All times are GMT - 6 Hours
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You can post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
 
 
Calendar
Spread the Word
1